when I move you move

Jag tror inte att jag har dansat så hääär mkt i hela mitt liv! Det är verkligen helt galet.. hade ni sett mina fötter nu så hade ni svimmat, jag lovar. Insane ;) Ikväll är det såklart fest igen och jobb då såklart. Emelie säger att vi ska bli hel tankade och jag säger typ "hmm.. okej då! Why not liksom. Haha". Längtar tills jag blir ledig nu alltså, har inte haft en heldag på länge nu och bara softat. Behöver ju få lite mer sämn efter som jag är så jävla lat!

Idag har Frida och den andra Emelie flyttat in här vilket betyder att jag behöver flytta ut. Eftersom jag inte har fått boende inom jobbet än. Så jag letar för fullt efter ett ställe att crasha på. Sen har vi ju såklart varit på stranden och vid poolen idag. Riktigt fint! Behövdes verkligen för jag kände mig så jäkla blek. I'm colored up nu! Lite iaf. 

Nu ska jag göra mig lite iordning.. eller käk först kanske sen ska jag och jobba & sen blir det självklart partypaaaarty på Patcha Toxic ofcourse.

See you later.

Kommentarer
Postat av: fiffi eh

hmhmhmhmhm STÄND UP...when aj muuve yuuh muuve, jöst lajk thät hmhhmhmhmhmhm

2009-06-15 @ 22:49:15
Postat av: Mikaela

hmhmhmhmhmmmmm suuh jefla brooh ;D haha

2009-06-16 @ 14:24:18
URL: http://justinbobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0