blah

Det är sent men jag kan inte riktigt somna sen tänkte jag kan lika gärna lägga upp ett inlägg också eftersom jag inte brytt mig om att skriva ngt speciellt här sen onsdags. Har verkligen inte haft någon lust.

Hade riktigt skoj i torsdags, trots en del ångest. Fredagen va bara ångest. Idag, eller igår blir det ju, lördags så hade jag fortfarande ångest men sen träffade jag två grymma kompisar som fick mig att tänka på annat.. som vanligt lite skvaller & skitsnack sen blev det en spontan fortkörning till bion kl 20.50 för att se En Shopaholics Bekännelser (eller vad den nu än må heta) kl. 21.00! Den va väl helt ok, jag har sett mkt bättre filmer.

Bilder från i torsdags finns bara på min facebook. Inga charmerande bilder (på mig då) direkt men roliga blev dem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0