dagens fula i-landsproblem

Jag förstår inte grejen med de alldeles för överarbetade ögonfransarna. Att man kan titta sig i speglen och lägga på lager efter lager och faktiskt tycka att det sen är snyggt.. att man går ut och visar sig på det sättet. Personligen tycker jag att det är skitfult! Klart att jag vet att många är besatta av de "perfekta" fransarna och allt va det är. Man vill ha tjockare, fylligare, längre osv. Det finns andra sätt! Att bre på tio kilo mascara löser dock ingenting!

Jag är väl till en viss del ytlig precis som alla andra så därför förstår jag inte denna grejen. Skaffa bättre mascara, lär er att sminka er ordentligt, lösögonfransar är ett alternativ (lär er hur de fungerar också) och använd spegel till exempel. Jag tror alla vet vad jag menar och vill komma fram till, huruvida man väljer att ta åt sig är upp till var och en för detta är min personliga åsikt. Känner att detta är skitlöjligt att skriva om men jag tycker att spindel-ögonfransar är läskiga och jättefula, plus att jag vet att det är en del som håller med mig. I vissa fall är det faktiskt så att less is more!

Tyvärr hittade jag ingen bild på detta men jag tror att alla förstår vad jag menar.


Vill man verkligen har spindelben runt ögonen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0