grand

Dagen resulterade i en sista-minuten-utgång. Inte alls ngt planerat! Kul va det i alla fall.. roligaste utekvällen med Semra & Effie på länge. Stack till Grand trots att det stället är under ALL kritik. Ikväll hade det nästan inte spelat ngn roll vilket ställe vi hade valt för vi va "on a roll", riktigt kul ute på väldigt länge! Jag hamnade dock i lite drama och andra saker som jag mer än gärna kunnat va utan.. vilka människor det finns i denna stan! Herregud.
Jag är full fortfarande så hoppas detta inlägget är förståelig..?!

Hahahahahahahahaahahahaahah...

Bilder kanska kommer upp så småningom. Förresten, mitt besökar antal är också under ALL kritik.. vafan! Skriv en kommentar om vad det är som är så jävla dåligt med min blogg.

Hahahahaha.. sry. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0