hundbajs

Var på stan med Effie idag. Stack till hundfrisören med Louie och fixade hans små mini klor. Sen skulle vi gå runt lite i det fina vädret på stan, tyvärr va det ju halv storm men vi överlevde. I alla fall så hann vi bara gå från McDonalds parkeringen till gatan utanför Darins innan det hände en olycka. Vad gör hunden där? Sätter sig och skiter mitt på trottoaren! Haha. Effie fick nöjet att plocka upp det och hon va ju inte överlycklig.. jävlig som jag är så tyckte jag att det va lite kul haha :). Nej, usch jag skulle aldrig kunna göra det själv så jag borde väl hålla käften.

Senare stack vi köpte Shish Kebab pizza (eller va det nu heter) för vi va utsvultna. Sjukt gott! Av någon konstig anledning har jag en förmåga att alltid äta en massa skärpmat när jag är med den lilla greken. Men ibland kan jag inte låta bli :)

Nu ska jag kolla på Brothers and Sisters. Adiós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0