i like

Vilken dag. Eller vilken dag det inte har varit. Inget har hänt! Jag har inte gjort någonting alls förutom kört min lillebror till träningen, dagens goda gärning? Känner inte för att gör något heller direkt. Tänkte bara berätta om några saker jag gillar just nu för att inte gräva ner mig i allt jobbigt som händer runtomkring nu.



Mixer/Blender

- Skaffade mig en alldeles ny igår (OBH Nordica Piano Black).. va tvungen för att kunna göra något åt min nya besatthet av olika sorters hälsosamma smoothies.

Long lost prestentkort - Har hittat lite presentkort som forfarande är aktuella med lite pengar på.. hade totalt glömt bort dem. Hur bra som helst!

Vår (min mest skulle jag själv vilja påstå) kaffemaskin - Latte, latte, latte.. fan va gott det är!

Förlängning av abonnemang - Jag ska få en ny mobil, wohooo!

Twitter - Jag kanske inte har de bästa uppdateringarna direkt men jag älskar att läsa alla andras. Har skaffat TwitterDeck nu också så det är mkt lättare att va ajour med alla intressanta, kända och roliga människor.


Ibland är det bättre att tänka positivt istället för att gräva ner sig och tycka synd om sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0