I'm done

Känner inte att jag har jättemycket att skriva om egentligen trots att det är mycket jag sitter och tänker på just nu. Känns fel att berätta allt för mkt privata saker här eftersom jag inte riktigt vet vilka det är som läser. Sen har ju folk från Kristianstad en tendens att skvallra om allt och alla till exakt alla de känner och vet. Once a Kristianstadbo, always a Kristianstadbo. Visst står jag för allt jag säger och skriver (oftast, om man inte slängt ur sig ngt dumt utan att tänka först) men vissa saker är helt enkelt privat så jag försöker att inte avslöja för mkt om olika saker alltid. Men det är svårt.

Just nu sitter jag och lyssna på musik ("såklart" tänker väl många), ofta jag inte gör det... Tänker också på en liten incident i lördags. Det enda jag har velat är att glömma den människan, så självklart stöter man på honom. Kul..? Inte alls. Olika saker snurrar runt i hjärnkontoret som jag verkligen inte ens vill tänka på, varför försvinner inte såna minnen som man inte vill ha kvar? Irriterande för mindre.

En annan sak (eller två egentligen) som snurrar runt i huvudet är låten I'm Done med Pussycat Dolls och även Gravity med Sara Bareilles. Har lagt upp dem innan tror jag men de är riktigt bra, speciellt idag med tanke på dagens humör. Har inte fått något gjort som jag skulle dessutom. Måste rycka upp mig nu!


color me up


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0