jag hatar måndagar

Måndagar är sååå dryga, speciellt när man inte har något speciellt att göra. Jag va i alla fall ute och sprang en lång runda. Riktigt skönt! Det behövdes definitivt efter allt jag krängde igår. Jag, Carro & Stedt hyrde filmer och köpte godis, skräpmat och glass.. tror ni att vi mådde illa eller?! JA! Tror att jag dessutom fick sockerabstinens eftersom det va sjuukt längesen jag käkade så mkt skit med en massa socker i. Jag skrattade åt minsta lilla, hela tiden. Stedt snackade hela tiden. Carro blev irriterad på honom hela tiden haha! Soft kväll med en massa torra skämt.

Nu, va ska man göra eh? Borde städa mitt rum för jag har inte orkat göra det när jag skulle ha gjort det. TV? Nej, fan va tråkigt. Jag vet inte va jag ska göra.

adiós

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0