korallröd



Efter ganska mycket tjatande och trackande så fick jag med mig S & E till stan. Jag hade tagit på mig kjol! vilket va riktigt korkat. Tyckte att det va hyfsat "vårvarmt" här hemma men väl i stan fick jag fan köldskador. Inte speciellt kul! I alla fall gick vi runt och kollade lite men vi tröttnade ganska snabbt eftersom det va så kallt så vi skulle fika.. fullt på alla OK-ställen så vi fick fika på BK!!! Värsta jag varit med om. Stack och köpte falafel i ghettot, vilket va väldigt längesen och väldigt gott - sen körde vi hem. Jag längtar riktigt mycket efter det varma vädret nu för jag står inte ut mer i denna himla kylan!

Målade till och med mina naglar i en vår/sommar färg för jag vill att det ska bli varmt. Tror ni det hjälper? Haha.. tveksamt. Herregud va jag är blek dessutom får ta mig till solariet snart!

Syrran kommer strax och hämtar mig. Later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0