miss piggy

Just nu är extremt vaken, så vaken att jag är vaknare än vad jag trodde det gick att vara vaken. Alltså vaken på alla sätt & vis. Förstår ni?! Inte jag heller. En annan sak jag inte förstår är hur detta är möjligt. Jag har inte druckit en droppe kaffe, ingen energidryck, inga piller, inga häxblandningar osv på 5 dgr. Helt jävla magiskt - som Louise brukade säga i gymnasiet.
Om man ska va lite djup och försöka vara smart^^ så tror jag att mitt nya levnadssätt har förändrat ganska mycket. Jag får liksom mer energi av att äta mycket (nyttigt) och springa 6-8km varannan dag än när jag bara satt på soffan och trodde att jag skulle få mer energi av att sluta äta så mkt och bara va utvilad. Sau fel jau hade! Som Anna Skipper (häxa) och alla konstiga hälso-freak jämt och ständigt påpekar; ät sunt och rör på fläsket. Det finns liksom inga genvägar helt enkelt. Jag trodde ju stenhårt på att Detox metoden fungerade men sen samtidigt så tror jag inte att det lilla pillret, som jag tog 3ggr om dagen i 2veckor i somras, förändrade mig speciellt drastiskt. För att det skulle fungera fick jag ju ändra matvanorna helt för att det överhuvudtaget skulle ge någon effekt. Åt nyttigt, drack vatten konstant, undvek alkohol/kaffe/rött kött/kolhydrater och tränade. Vem fan skulle liksom inte gå ner 5kg på 2 veckor då? Det va en nit helt enkelt, hur gärna jag än velat intala mig själv att det va detox-pillerna som gjorde allt så va det en fet nitlott!
Så nu är det bara ordentlig/nyttig mat som gäller och träning. Ungefär som Nilecity Farbror-Barbro hade sagt "Det finns inga genvägar till de perfekta ljuudäh!" - det finns inga genvägar till den perfekta kroppen. Nog om detta.

Tog ny profilbild till facebook. Tröttnar lätt på mina bilder så tog några extra.. tror ni att denna bild 1 hade platsat på facebook? Just incase jag skulle tröttna på den andra.



1. En pigg miss piggy haha


2. nuvarande profilbilden

Nu är klockan natt så.. godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0