Punk'd: sockertopps-habibi

Har helt glömt bort att berätta om det sjuka skämtet jag utsattes för förra veckan. Själv tycker jag att det va riktigt roligt och jag gick på det rejält! Effies bror Arri är riktigt jävlig ibland, haha. Ja just det.. varning för extremt känsliga haha!

Jag sitter i baren på Bromöllakrogen förra onsdagen för att göra Effie & Semra Sällskap medan de serverar, rätt vad det är så får jag ett sms från ett skumt nummer:

Sms från okänd - "Hej snygging.. Det är mohamed.. Ska vi ses ikväll älskling.. Många Pussar på du vet vad ;)
Mitt svar - "Haha! Va? Vem?

(Min reaktion va ett riktigt asgarv, springer in till köket & visar smset för Effie och Semra.. alla tre gapskrattar. Effie frågar mig "Mickaaa.. vafan har du nu gjort?! hahaha", jag fattar inget försöker komma på vem fan det kan va och smsar nummerupplysningen. Smset kommer från en Jennie i Vånga, vi drar slutsatsen om att mobilen måste vara stulen från Jennie och att Mohamed har snott eller köpt den olagligt hahaha.)

Sms från okänd - "Vi träffades på classic för längesen.. Du gav ditt nr så nu när jag dumpat min tjej jag tänkte ta lite rester min sockertopps-habibi.. Ska vi ligga ikväll?

Mitt svar - "Hahaha allvarligt talat, vem är det som driver med mig?"

Jag visar såklart även detta smset för Effie & Semra vi skrattar ännu mer och ännu högre denna gången. Vi fattar fortfarande ingenting och det har fortfarande inte gått upp för oss att denna Jennie har samma efternamn som Niklas (delägaren av Bromöllakrogen) fru och att han använder hennes mobil.

Arri kommer fram till oss i baren, undrar vad det är som är så himla roligt.. jag förklarar smsen och att vi tror att mohamed har snott "okända" Jennies mobil.
Arri - "Va? Hur vet du att nummret är till en Jennie?"
Jag - "Nummerupplysningen"
Arri - "Va hade hon för efternamn?"
Jag säger efternamnet
Arri - "Hahaha fan va ni är tröga, det är jag som snodde Niklas mobil.. han har Jennies gamla. Såg du inte att jag skickade hela tiden och märkte du inte att det pep varje gång du svarade?!"
Jag, Effie, Semra - "HAHAHAHAHAHAHA"

Under hela tiden tänkte jag inte ens att vi har ett litet internt skämt som handlar om att jag är tillsammans med en som då heter Mohamed. Vilket jag inte är. Men varje gång jag jobbar där håller de på å kallar mig Fatima.. hälsar "Merhaba".. "var har du Mohamed".. "hon tänker för micket på kärleken" (så fort jag råkat klanta mig) osv osv. På den nivån är det. Och det slog inte mig en enda gång att det va Arri som jävlades med mig. Funny shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0