russian roulette is not the same without a gun

Lyssnar på "mamamamaaa papapokerface" som just nu spelas på MTV därav den dåliga rubriken. Funderar på vad jag ska ta mig till idag.. vill in en runda till stan och bara gå runt, kolla folk & chilla. Effie svarar inte (för hon sover alldeles säkert), några går i skolan, en är i NY och de andra jobbar. Vaaa ska jag goora? När man väl är uppe med tuppen (08.00!!) så är det ingen som vill hitta på ngt.

Nu spelas "Human".. om man översätter texten till den låten rakt av skulle det låta ungefär såhär:
-...står på mina knän, söker efter svaret. Är vi mänskliga eller är vi dansare?

Fattar inte riktigt budskapet men jag gillar låten och om du frågar mig så tror jag att vi är dansare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0