småsaker

Tog en tur till stan idag, mest pga uppföljningsmöte på ams. Har ju sagt att jag inte ville vara med där längre men jag är nog så illa tvungen. Mötet va det löjligaste jag har varit med om. Det vi skulle göra va att fylla i ett papper där vi skriver vad vi har sökt för jobb osv och sen skulle vi även fylla i en ruta där man skulle förklara om man behöver förbättra sig på att titta runt och söka jobb eller om man är nöjd. Sen skulle vi redovisa detta för alla! Kände mig som en tönt i lågstadiet som försökte visa sig bättre än alla andra för att jag har mer erfarenhet och att jag kan söka många olika jobb. Sån är verkligen inte jag, en besserwisser som är bättre än andra. Allting va bara urlöjligt!

Skitsamma, vill inte prata om det skit stället mer. Jag va tvungen att gå i lite affärer också för jag känner sån sjuk abstinens av att inte ha shoppat på hur länge som helst.. så jag shoppade. Bara lite då, tyvärr. Det blev en hög supersnygg kjol, två hårband och ett diadem. Småsaker. Hade jag kunnat så skulle det ha blivit en sådär 100 kassar i baksätet påvägen hem. Så nu behöver jag ett jobb PRONTO! Måste fixa ett jobb för det kliar sjukt mkt i fingrarna.

Nu ska jag finjustera mitt CV lite så att det blir perfekt. Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0