banken x 2 lördagar


alla på förfesten (utom jag)


Sophie/Soppan höll i förfesten - riktigt bra blev den!


Jack ("BWO Martin) & Gabriella (? - dålig på namn) på Banken


Härligt glada Ida var också ute!


Elin kommer inte gilla mig för att jag la ut denna bilden men det va den enda
bild som togs på mig under kvällen. Lite dåligt, för den blev inte spec bra.


Och denna togs förra lördagen igen.. inga bra bilder togs då heller så denna
får väl duga.

Är lite besviken på mig själv eftersom jag brukar alltid ta en del bra bilder på fester. Ni får helt enkelt ta det för vad det är. Tydligen, eller jag kan konstatera att det va två riktigt lyckade utekvällar inkl förfester så antagligen är det därför det knappt blev ngra pics. Känner såhär att nästa gång blir det minst lika bra med sjukt mkt hetare bilder! Tack å hej

Kommentarer
Postat av: soppan

hahaha men bilderna från mig & Jack vill jag ha! =D

2009-05-13 @ 00:05:23
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0