långa bollar på Bengt

Kom inte på någon rubrik men hade den låten på huvudet. Så långa bollar på Bengt!

Det har varit en lång dag, är helt slut.. fick fixat tänderna efter många om och men. Vilka stolpskott det finns till tandläkare alltså. Spenderade sammanlagt ca 3h där. Orkar inte prata om det mer, baaaah! Sen hälsade jag på Semra och Effie & Joanna var och med. Tycker att det är så himla skönt att Semra fått komma hem. Bra att läkarna kunde göra något åt det hyfsat fort :) Känns bra när alla är friska och glada!
När jag väl va påväg hem såg jag sms från Elin och ringde upp henne, hon ville träffas en liten stund. Så jag vände och fick snackat lite med henne en halvtimme. Himla massa folk som inte kan låta henne vara och fortfarande håller på med en massa lågstadie-drama eller vad man ska kalla det. Folk slutar aldrig förvåna mig.

Förresten! Jag åker på söndag. Snabba puckar. Inga långa bollar här inte! Så vi ses i mitten av oktober sen om ni inte har vägarna förbi Rhodos :). Kommer bli bra detta hoppas jag. Ska försöka få med mig min laptop och förhoppningsvis kommer jag få ha den ifred utan att bli bestulen. Man kan ju aldrig vara fööör försiktig när det gäller värdesaker där när man inte har koll 24/7. Fast nu vet jag ju inte huruvida det finns reception och övervakning på just stället jag ska bo på men aja.. detta skulle bli ett kort kort inlägg för jag är trött men såklart blev det längre. Kanske hinner skriva ngt imorgon mellan all packning och 10 andra saker jag måste fixa.

Ciaociao

Kommentarer
Postat av: soppan

här var det snabba ryck! ha så skoj och jobba lugnt!

2009-05-23 @ 16:49:39
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/
Postat av: Anonym

farväl mäckah:( haha

2009-05-23 @ 20:07:20
Postat av: cassandra

inte alls avundsjuk för att du är på väg till rhodos:)du måste hålla oss här hemma uppdaterade om allt roligt där!

2009-05-24 @ 16:48:48
URL: http://casablanca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0