old habits die hard

Har hängt lite med Effo idag :) fick snackat lite med Semra också över telefon. Hon har mått skit och blev inlagd på sjukhus i förrgår men fick komma hem idag. Ska hälsa på henne imorgon. Hoppas att hon blir helt återställd jättefort för jag hatar att vara orolig och inte veta. Min moster opererades också nyligen så man har varit orolig och inte riktigt vetat i ca 2 veckor. Inte bra. Nu hoppas jag att allt bara blir bättre!

Sitter framför teven, är fortfarande sjukt mätt efter att käkat en massa grillat och annan god mat hemma hos grekerna. Fan va grekisk mat och grillat är gott! Men som vanligt äter jag aldrig små mängder (som jag annars gör hemma) hos Effie eftersom allting är så jävla gott, så jag äter tills jag mår illa. Jag lär mig aldrig. Men va ska man göra eh?! Haha.
Sen skulle jag ut och springa innan men det börja regna, ska nog sätta mig på cykeln en stund istället. Fan alltså "min bikinisäsong" kom snabbare än väntat. Åker kanske redan på söndag! Får reda på hur det blir imorgon.. detta gå så himla snabbt alltså.

Seees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0