rhodes

Sitter just nu pa hotellets dator sa jag hoppas ni forstar utan alla bokstaver. Sjukt jobbigt att skriva utan dem! Hoppas allt ar bra dar hemma =) ska forsoka att halla er uppdaterade.. kommer nog bli lattare nar min egen dator fatt internet uppkoppling. Har ar allt nice iaf, svettigt som fan! Ca 26-30 grader och det kommer bli varmare i veckan har jag hort.
Ska bo hotellet en natt till da det strular med boendet som Swedco fixat at oss. Har traffat tva tjejer idag, den ena ar tsm med agaren och har varit har ett tag da och sen en annan tjej som kom igar precis som jag. Riktigt trevliga, bada sthlmare. Fick ocksa en runtur pa restaurangen. Den va helt sjukt stor och riktigt riktigt fin. Lounge cafe med fetaste sofforna, vattenspel som ser ut som ett coolt vattenfall (allting helt nytt) och ja.. en massa annat. Restaurang delen vantar de fortfarande pa att fa tillstand till sa ansalange kommer jag bara servera pa cafeet. Kommer bli riktigt nice tror jag! Ska forsoka ta lite bilder dar sen sa ni forstar hur fint det ar.

Forovrigt hade jag 11kg overvikt pa mitt bagage inkl handbagage! Kan ni fatta att jag anda inte fick med mig allt modvandigt? Glomde ett par svarta byxor (som behovs till jobbet) och sen lite annat skit. Sa fick ta mig in pa Zara och shoppa det nodvandigaste. Forresten har finns Starbucks! Skit i Espresso House, eller nej inte riktigt, men ja riktigt gott med Starbucks. Ansalange har jag sett tva, konstigt att jag inte lagt marke till dem innan.. eller sa e dem nya.

Ha det fint.. ska forsoka hinna med stranden innan jag sticker till jobbet. Ciao


Kommentarer
Postat av: elin

oooh vad bra allt låter gumman :) o tur du träffade två normala tjejer ;):) ville bara ringa dig idag o snacka av mig sissi är cp , läs min blogg haha :P saknar dig reeeeeedan ! love love ! <3

2009-05-25 @ 17:40:42
Postat av: soppan

jag är inte alls avundsjuk, nej nej!

2009-05-26 @ 10:08:26
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/
Postat av: mikaela

;) sophie! haha jag har inte hunnit sola än ens.. allt e bra annrs men fan va jag vill sola haha ;) mycket jobb mitt på dgrna och sen träffa kompisar på kvällen du vet.. men stranden kommer. hoppas allt e bra med dig! festat ngt?

2009-05-27 @ 21:29:14
URL: http://justinbobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0