sand on the strand

Jaha, sådär. När man vill något riktigt mkt så händer det. Fick ledigt idag! Yey =) Så nu har jag sammanlagt spenderat 5-6h på stranden. Så jäääävla gött! Me likey. Massa strandtennis greker som sköt bollar på mig och sen bara "sorry eh" och sen när jag skulle gå så sa dem "why you leaving eh? you tired?". Jag bara, för det första är inte mitt namn "eh" och för det andra ser jag ut som en himla boll-kalle eller? Bara undrar. Haha nää men de va ganska trevliga.

Nu är jag sådär grusig och härlig i håret och grejer men sitter ändå på Nyfiken och tar det lugnt. Lite halvfräscht sådär men här får man ju faktiskt ha lite smuts bakom öronen. Jag går iaf inte och luktar lök som vissa andra svetton gör här. Haha förlåt, nu va jag lite elak kanske.

Nä men, ikväll blir det nog en nice kväll med Angelica och kanske Kristin också om hon slutar tidigare. We'll see. Nu vill jag inte skriva mer. Bilder kommer, jag lovar. Skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0