siesta

Vilket folk greker är. Siesta, siesta, siesta! Har inte kunna skaffa ett grekiskt nummer till mobilen för det är stängt varje gång jag slutat. Tack vare denna jääävla siesta. Det låter så himla skönt med att chilla mitt på dagen. Effie du vet; "stressa inte haa". Haha! Men en annan jobbar liksom mitt på dagen. Eftersom jag är ny så är det lättare för dem att ha mig där på dagen när det är lagom att göra men snart hoppas jag fan att jag får lite kvällar så jag också kan få softa på stranden lite. Känner mig som en albino bland alla solbrända för helskotta!
Visst, jag ska inte klaga. Jag är ju på Rhodos herregud, helt underbart! Men lite sol vill jag också få i pannan.

Sitter just nu på Nyfiken (ett Swedco café inne i stan) och tar det lugnt med mig själv. Kollar lite mail å sånt skit. Malin, Angelica och Christine kommer nog också snart från stranden. Orättvist! :) Aja. Jag fick iaf sluta tidigare idag så jag kan få vila mina slitna fötter lite. Jag har fått dem sjukaste skavsåren jag någonsin haft. Bläää!

Nä nu kom dem så soooo long.

Kommentarer
Postat av: Anonym

stressa inte haa...HAHA. brushan va glad över att ni har fint väder...här har det vatt poop-väder

2009-05-28 @ 16:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0