ska det regna eller inte..?

..det är min största fundering idag. Alltså händer det inte så mkt alls idag tyvärr! Jag kan fan inte komma underfun med vädret idag, han verkar inte vilja va min vän längre. Nu när jag vill ta mig ut och kanske gå en runda eller göra något annat så ska det bara blåsa och (kanske) regna. Svårt att försöka se det positiva här men jag kanske lyckas ta mig ut ändå, förmodligen behöver jag en jobbigt regnblåsig promenad för att piggna till från all lathet.

För säkerhetens skull väntar jag en stund till. Det kanske slutar blåsa om inget annat. Heeej

Ps. Tanke - Fan vilken trist blogg jag måste ha, ett helt jävla inlägg om vädret. D.s

Kommentarer
Postat av: soppan

du måste komma på lite roliga saker att skriva om ;) lugnt om jag länkar dig med?

2009-05-07 @ 17:31:35
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0