sunny side up

Jag vaknar och älskar vädret idag! Bra jobb med solen utan molnen där alltså.

Idag händer nog inte allt för mycket. Har ett viktigt samtal angående ett nytt jobb att göra, ska nog sola lite sen ska jag ta mig en lång joggingtur. Fredag redan! Det va ju måndag nyss herregud. Jaja, det blir en vit helg och skulle gissa på att nästa också blir det. Funderar på att köra detox igen fast utan de där pillerna för jag skulle gärna vilja gå ner 5kg på två veckor. Jag är på god väg redan men de där sista kilona vill jag helst ha bort så fort som möjligt för de är alltid de segaste att bli av med.

Fan jag känner mig fortfarande helt nervig. Är det bara jag som hatar att ringa upp folk när det gäller att boka tider och liknande? Det är ju inte hela världen men jag blir fan nervös ändå.

Note to self: Ring nu tandläkaren också!! "Glöm" inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0