what really happens in Vegas!

Ni som känner mig vet ju att jag bodde i Malmö förra året. Lärde känna och träffade massor av härliga människor där. Charlotte som jag arbetade för presenterade mig för alla möjliga från bl a Falsterbo där hon växte upp. En av hennes brors vänner, Hans (och de flesta av Deddes vänner) verkade ha en massa sjuka hyss för sig. Hon berättade en massa sjuka saker för mig som dom hade gjort men det är en händelse som jag aldrig kommer att glömma som även finns inspelad!

Hans och hans kompisar drog till Las Vegas och skulle ha kul som fan. Väl där så kände de sig tvugna att hitta på något riktigt sjukt roligt, de tyckte att om man åker till Vegas så måste det hända overkligt sjuka grejer! ungefär.. andra kanske nöjer sig med en knäpp fylla.
Nils och Hans bestämde sig för att "fan! vi gifter oss!". Observera; ingen av dem är på något sätt gay. Sagt och gjort! De hittade på en historia för vigselförättaren om hur de varit tsm i drygt 4år och är supersuper kära. Under vigseln tror hon som viger dem att alla gråter av glädje (lägg framförallt märke till hur Hans knappt får fram ett ord under löftena) men som kanske alla förstår att de i själva verket asgarvar och vet knappt vart de ska ta vägen. Slutet är ju även det fenomenalt när de hurrar och vinkar till publiken. Och ja, de gjorde det på riktigt och så vitt jag vet är de fortfarande gifta!




Kommentarer
Postat av: Effie

HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA JAG FUCKING DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR...aj niiels täjk yuuh haaans hahahah

2009-05-05 @ 20:27:07
URL: http://sambucaa.blogg.se/
Postat av: mikaela

hahahahaha :D

2009-05-05 @ 22:40:39
URL: http://justinbobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0