happyface

Fin helg med världens bästa mamma, ärligt talat skulle jag aldrig klara mig utan henne. Fin utgång med Jossan i lördags! Fin bakfylla på söndagen. Fin anställningsintervju idag - som jag tyckte gick sådär men gick hem tydligen, börjar jobba på Prospector på måndag nästa vecka! Fint att få min tråkiga frisyr klippt idag. Fint att jag ska till Stockholm och stanna från onsdag morgon till lördag kväll och ännu bättre upp att jag får bo hos bästa Malin under tiden. Vi ska göra stan såklart men ska även åka med Rhodos Reunion Kryssningen tors-fre, fint!

Allting, plus lite till, är så himla bra just nu att jag till och med tycker det ska bli nice att få vaccinsprutan mot swine flu imorgon. Har jag lyckorus då? Ja. Jag tror det.

Så imorgon; följa med Elin och se till så hon tar sin spruta på City Kliniken och sen blir det fika o skitsnack i stan innan jag ska ta min på vårdcentralen i Vä. Hämta tågbiljett så jag inte står helt stressad tidigt på onsdag morgon o inte hinner fixa det då, vilket är troligast senario om jag känner mig själv rätt. Plocka ihop allt jag ska ha med mig och ringa Malin som ska hjälpa mig att packa :P, kan behövas eftersom jag är väldigt tankspridd!

inte mycket som kan förstöra för mig nu. jag är glaaad

Kommentarer
Postat av: soppan

va glad man blir när man läser inlägget, skönt att allt går bra nu =) ha så skoj uppe i Stockholm! kramar

2009-11-10 @ 17:11:32
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0