min älskade har gått bort

Min laptop är död! Okej rubriken kanske är lite väl vilseledande men fan va jag känner mig handikappad utan min laptop. All min skit ligger där. Visst jag har gjort lite säkerhetskopieringar o skit men struntsamma, de va min dator med min skit på. Jag saknar den. Nu får jag sitta vid pappas skit dator. Mammas e lite bättre så tar den ibland men jag vill egentligen ha min egen. Nu låter jag som om jag är helt beroende men det är inte de det handlar om.. jag vill bara att min skit ska fungera som den brukar. Mamma säger att vi ska lämna in den så vi får väl se vad som händer.. tills dess kommer det kanske inte så mkt uppdateringar så håll ut. I'll be back såsmåningom.

Bästa senario hade varit om jag kunde få mina grejer ihop samlade på något sätt av dem som försöker laga den.. att den inte går att fixa så jag får en ny också lägger jag bara över min skit på den nya. Men peppar, peppar - man ska inte hoppas för mkt. Det är då det brukar gå åt andra hållet. Dessutom är det bara lite bortskämt önsketänkade.

Rest your weary mind. Trust that I'll be back in time. Back before you know it.

Kommentarer
Postat av: your partner in crime

sthlm börjar närma sig för din del, sluta deppa för i nästa vecka bir det röj!!!

2009-11-03 @ 23:42:55
URL: http://malinsthm.blogg.se/
Postat av: den sure ;)

jag vet, jag måste skärpa mig! Faaaan va jag ser framemot nästa vecka :D

2009-11-04 @ 18:55:43
URL: http://justinbobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0