bakterien i soffan

Det liggen en bakteriehärd med halsfluss i min soffa. Eller hans sjukt långa ben tar upp hela min plats där jag brukar sitta så himla bekvämt i vardagsrummet. Var sitter jag nu?! Jo i en fåtölj! Varför får han ligga här o sprida sina bakterier? Bara för att det är synd om honom för han är sjuk?! Ligger man inte i sin bekväma säng hellre när man är så sjuk än att ta upp min plats, där jag brukar sitta, i soffan. Jag spritar ner mina händer så fort jag har rört någonting som min lillebror har inom 10meters radie. Eller jag spritar så fort jag rört vid ngt här i huset och jag hämtar hellre saker till honom än att han ska gå runt och röra allt och sprida runt sina smitt-äckliga-bakterier. 
B a c i l l s k r ä c k  x1000!

jag ska inte bli sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0