morgonpigg med Chai te i högsta hugg

Nej det är ju inte riktigt min grej de där att va uppe med tuppen men idag har jag inte haft mycket till val då jag har skjutsat pappa & lillebror in till stan. De skulle såklart iväg me handbollen igen - handboll, handboll, handboll 24/7! Det finns mycket bättre saker här i världen än handboll. Som en kopp Chai te som jag nyss hällt i mig. För mig är det så mycket bättre & härligare. Då kan ni ju tänka er hur lågt jag prioriterar just den äckliga sporten.

Tänk er; svett överallt - handsvett, pannsvett, fotsvett, pungsvett.. ja hela kroppen täckt me äcklig svett på en himla massa killar (hur många de nu kan tänkas va på en plan) som irrar & hoppar runt fram och tillbaka efter en liten klistrig boll på en plan. Tänk er stanken efteråt. Kul. Verkligen.

Blä!

Nu har jag varit uppe sen 06.30 och är fortfarande vaken och dessutom (hör o häpna) pigg! Det va inte igår.. så tänkte ta tag i mig själv o gå en långpromenad ute bland Ovesholms fagra fält och känna ko- och häststanken irritera mitt luktsinne. Kände ni ironin? Nej.. men jag ska faktiskt ut o röra på fläsket när det för en gångs skull e uppehåll i vädret. Känner mig dock lite krasslig men det får gå ändå. Plus att jag måste bli av med min frustration mot min trasiga laptop (som NÅGON tappat i golvet så tangenterna o muspekargrejen inte reagerar). Använder pappas dåliga jobb-dator sålänge. Hoppas det går att ordna annars blir jag knäckt - så mkt bra skit som man samlat på sig o gärna vill ha kvar.

easy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0