lördag hela veckan

Vilken härlig kväll det blev i lördags. Sir Väs (Louise) anlände utanför min dörr runt halv sju, tog ngra drinkar, snacka skit, käkade gott sen åkte vi vidare till Stora Mårran (Elin) ngn gång vid nio tiden. Fint folk kommer sent, visst Elin ;). Alltså vilken kväll det blev, jag skrattade tills jag lyckades somna halv sju på morgonen hemma hos Elin. Förfest med min musik kan aldrig gå fel. Backstreet Boys, Britney Spears, Aqua, Robyn m.fl. har aldrig varit så bra! Haha. Banken va inte helt fel heller, skumt folk men vi hade kul ändå. Vi dansade bl a med en som satt i rullstol, tror vi gjorde hans kväll också. :)

Lite besviken att glömde jag helt vad Louise sa som va så jäkla roligt så det slutade att vi kallade henne Sir Väs resten av kvällen? Elin.. minns du? Sen varför Elin kallas Stora Mårran är för att hon är Stora Mårran.. mumindalen ni vet. Hon är ett tvångssyndrom också men det lät inte lika bra när jag kalla henne det.









sen glömmer vi att jag försökte sno stämpeln från hon i ingången på Banken..


Kommentarer
Postat av: soppan

åååh, Backstreet Boys is the shiiit!! Elin lär ju inte ha gillat det dock ;)

på lördag är det all-in, är du redo? ;)

2009-10-21 @ 12:50:55
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/
Postat av: Anonym

du var alltså tvungen att lägga upp den överäckliga bilden ditt lilla äclel!

hon förklarade ngt , så sa hon att hon kände sig som sir väs...

2009-10-21 @ 18:59:50
Postat av: mikaela

eller hur! sjukt kul o lyssna på gamla hits när de e fest! nää de va inte direkt ok me elin men hon fick gilla läget :P! jag e taggad till tusen!



jag gillar den bilden, plus att det inte är direkt överdrivet många som läser min blogg ;) aha.. fan jag vill minnas va hon sa :D

2009-10-21 @ 20:09:42
URL: http://justinbobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0