sommar@rhodos@paradiso@arminvanbuuren

Armin-van-fucking-genius-Buuren. Missade olyckligt nog honom när han spelade på Paradiso, för jag låg ju fast på ett grek-sjukhus med Malin den kvällen tack vare moppe-olyckan. Så man får ju snällt lyssna på hans låtar hemma nu då..






fast Paradiso besöktes ändå vid en annan tidpunkt, såklart v


Greklands nattklubbar får Sveriges uteställen att se ut som BajaMajor.


Jag älskar detta livet jag hade! Synd att Malin missade Paradiso, men jag fick med mig Syrran & Kine iaf vilket va fruktansvärt kul o helt insane. 


Det va så kul att vi märkte aldrig när solen gick ner. Bara när den vakna till liv igen. Så sjukt nice soluppgång på Paradiso med utsikt mot havet.
I won't let the sun go down on me, I won't let the sun go down.

nej nu är det riktigt sent igen, och jag som har planerat grejer imorgon! Skit. Så måste jag vila mitt stirriga huvud NU så jag vaknar i tid också.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0