utvilad

Herregud! Igår va jag hos tandläkaren väldigt tidigt, kl 8.20. Hade absolut ingen lust att dra dit me min förkylning o huvudvärk men fick ju packa mig dit. När jag sen väl kom hem skulle jag hämta min pappa också så det va bara ut i bilen igen o köra.. Väl hemma igen hade jag fått världens huvudvärk o mådde skitdåligt så mamma gav mig några piller som skulle hjälpa. Bra skit. Stark skit. Jag blev nerdrogad. Nej, inte riktigt men fan va nice de va. Jag blev TOTALT avslappnad efter kanske drygt en halvtimme sen va jag helt slut. Jag sov från 12 fram till att det va middag sen däckade jag direkt efter maten och sov fram till 8-9 på kvällen. 22.30 gick jag och la mig i sängen och sov hela natten till 11.00 imorse! Helt sjukt. Jag har aldrig varit så utvilad i hela mitt liv.

Tyvärr är jag fortfarande sjuk tråkigt nog. Så idag blir de till sitta inne och att titta på den filmen jag egentligen planerat att se igår. Sen ska jag bespara er från fler av mina trista inlägg när jag e sjuk så räkna med dålig uppdatering..

ela re smellare

Kommentarer
Postat av: soppan

hoppas du blir bättre snart! kram

2009-10-08 @ 20:01:10
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/
Postat av: mikaela

tack så mkt :) kram

2009-10-08 @ 23:54:02
URL: http://justinbobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0