vem bor i nyköping?!

Jag vet att klockan är waaaaaaay too much men jag ligger och funderar en himla massa på vafan det ska bli av mig i höst/vinter. Jag har inget, och då menar jag verkligen inget att göra. Jag håller på att bli knäpp! På riktigt denna gången.

Fick ett ryck innan vid åtta tiden och körde ner till Öllsjö, gick en runda med Semra och snacka lite skit. Vilket va sjukt nice med en massa frisk luft men riiiiktigt kallt. Då började jag verkligen inse att vintern+julen snart e här. Usch! Sen när jag ska lämna av henne så ser vi en liten Effie o en liten Louie (hennes hund) promenera runt bland husen. De hoppade in i bilen --> körde Semra hem --> gick ytterligare en runda med Louie --> stack hem till den lilla greken och började med vårt "djuuupa" snack. I alla fall så kom jag in på att jag håller på att gå under om jag inte skaffar mig något att göra snart. Hoppades på ett jobb men just nu verkar det som att jag kan se i stjärnorna efter ett värdigt jobb. Deprimerande för mindre. Sen berättade jag att jag kollat runt på bartender utbildningar. Vill jag gå en vettig KY-utbildning här i Sverige får man dra till ställen som Nyköping... Nyköping?! Är det bara jag som aldrig hört om folk som drar till Nyköping? Vem flyttar dit liksom. Har bara hört om folk som flyttar därifrån. Eller så är jag bara efter. Sen stod det inte heller hur länge den skulle vara, jag vill ju bara ha ngt att göra i vinter (3-4mån). Sen ska jag iväg härifrån! Och därmed basta.
Annars får man dra till Gran Canaria om man vill utomlands nu och gå bartenderutb. det enda stället som har året runt kurser. Men det känns knappt seriöst. Dessutom bara 3veckor. Vad ska man göra resten av vintern sen då? Och sen har jag aldrig kännt ngt sug efter Gran Canaria, förmodligen nice men har aldrig tilltalat mig. Jag är mer åt Grekland hållet. Why?! Vettifan, det är bara så.
Jag tror mest att jag vill flytta till Grekland egentligen. Just nu tror jag inte jag kan göra så mkt åt det. Kanske till sommaren och sen USA till hösten istället för våren, så hinner jag liksom med att säsonga en gång till. Eller jag vet inte. Vi får väl ta en dag i taget som vanligt. Jag har aldrig gillat att planera.

tror att jag tänker alldeles för mkt just när jag ska gå o lägga mig. därför kan jag nog aldrig sova ordentligt. jag är fan bra konstig.  g o d n a t t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0