byta namn ?

Satt och funderade på om man kan byta namn på bloggen.. eller adress eller vad man nu än kallar det. Kan man det? Isåfall skulle jag behöva göra det.

Nu ska jag fortsätta kolla på Scrubs.. hur bra ? ! !  Innan va den serien mest tidsfördriv när det inte fanns annat men nu har den börjat spela i de större ligorna o har blivit en av mina favoriter.

Oh, förresten.. detox. Någon som är med mig? Behöver bli av med allt gift jag hällt i mig de senaste 6månaderna och skräpmat dessutom. Lite träning på det sen är man fräsch och på G igen. Gjorde det förra sommaren i 2veckor - gick ner 5-6kg och mådde som en prins, de e inget kul men blev helt klart piggare o mådde mycket bättre när jag gjort det. Fast då körde jag med detox-piller, tänkte köra utan dem denna gången för det går säkert minst lika bra. Tänk på det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0