det börjar närma sig

Mamma & syrran kom hem inatt, aka Glidarna.. dem har haft det bra i en vecka på Rhodos nu. Min syster har dessutom varit där två veckor redan i år (mina sista två veckor jag va kvar där nere) så hon är väl den ultimata glidarn som bara drar på semester igen sådär huxflux. Nej men det är väl välbehövligt. Speciellt för min mamma som har gått & varit orolig för mig hela sommaren! Fick en supersize Caprice burk av mamma, bra där :). Alltså det är ungefär som grekiska choklad cigarrer fast riktigt GODA. Min favorit! Så jag åt några såna innan till filmen Marley & Jag o tog det allmän lugnt. Fina grejer :)

Vad ska man sen göra idag? Trist väder. Hösten närmar väl sig.. eller den är väl här. Inget kul. Vad ska man göra nu liksom?!  H ö s t . Vill verkligen hitta ett nice jobb men som jag har skrivit tidigare så kan jag se i stjärnorna efter ett jobb här i Kristianstad. Arbetsförmedligen är trams. Löjligt. Visst jag jobbar på Teaterbaren igen den 30e men jobb två dgr i månaden är ingenting.

När mamma kommer hem från frissan ska jag lägga fram förslaget Norge. Faktiskt!

Sthlm hos Malin närmar sig också hoppas jag. Och reunion, hoppas de flesta ska dit i november. Ska bli riktigt skoj o träffa alla igen!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0