det värsta och det bästa jag vet just nu

Det värsta jag vet just nu är när andra människor känner att de måste föra en annans talan om saker som man kanske sett framemot att berätta själv. Frustrerande, man berättar något litet som inte blivit en direkt nyhet ÄN och PANG - på 0,3 sekunder så vet halva stan om va man har sagt.

Det bästa jag vet just nu är när det går bra för andra man känner! Calle K gick vidare :) fan va kul. Vilken lirare du är!


i m o r g o n  hoppas jag att få reda på hur det gick. och ingen kommer få reda på om vad och hur det gick förrän jag SJÄLV berättat för de jag tycker det är viktigast att berätta det först till. Löjligt egentligen men det är också jävligt konstigt de där att man inte kan öppna munnen om något här så. Som Elin hade sagt; SCHYYY!

stäng munnen och håll tummarna istället skvallertant


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0