filurar

Sitter uppe och kan inte sova.. min sömnlöshet som jag hade för ett halvår sedan börjar sakta men säkert komma tillbaka. Den uppskattas inte! Speciellt inte när jag varit sjukt trött sen 5h tillbaka men verkligen inte kan sova. Hur är det möjligt?! Kan inte för mitt liv förstå hur det fungerar men jaja.. i alla fall. Den som inte kan sova får sitta uppe o filura på hur man ska kunna somna fortast möjligt. Jag började med att läsa såna bloggar som alla andra verkar finna roande att läsa utom jag. Hamnade på gaybloggen eller vad den heter.. han verkar skum. Han verkar mest vilja se ut som Mr. Jay i topmodel med sitt genomsilvriga kalufs. Lite glitter på det o han ser ut som en vandrande ögonskugga!

Efter att ha bläddrat ner lite så hittade jag Agnes nya version på videon On and On, tänkte att den måste jag se.. allting för att kunna somna. Såklart segar skiten, hackar o videon fastnar tillslut i ett väldigt skrattretande läge..




Jag är nog väldigt övertrött för jag kan inte sluta skratta. Lite dålig humor såhär på kvällskvisten är väl trevligt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0