fint ska de va !

De blev en väldigt bra kväll igår. Vi gick o käkade på Kristianstad Pizzerian, väldigt goda och STORA pizzor. Sen va det väl mer eller mindre meningen att vi skulle kolla på ngn bra film men vi gick förbi Banken efter vi käkat o såg att Timbuktu skulle spela så vi struntade i bio, stack till Hessle o drack lite (eller ja, louise skulle köra hem sen så jag drack väl:) ) o sen blev de Timbuk inne på Banken. Att en sån liten människa kan va så bra.. synd bara att han körde en massa låtar i början som mer än hälften inte hade hört än men sen när han väl kom igång med Vi drar till Malmö o Stirra Ner osv så blev de så jäkla bra.
Fast en sak som va mindre bra va kösystemet efter spelningen. Jag orkar inte ens förklara hur det gick till för då blir jag bara irriterad. Låt oss säga att det va en massa låtsasvakter som släppte in tre pers åt gången vid jackorna när man står i en labyrint till kö med 1000 andra människor. Stod vi där länge tror ni? Ja. Trängde sig andra? Ja. Någon "vakt" som brydde sig? Eh nej. Sen kom man varken in på dansgolvet eller ner till toaletterna genom den andra ingång utan då fick man ställa sig i den jävla kön för att bara komma in, skit i jackorna.. bara för att komma in där de inte ens va mkt folk. Losers.
Annars va de nice!

Och eftersom man e kameralös så fick jag ta ngra kort med mobilen.. det kunde lika bra varit Pepps Persson som stod på scen för på dem bilderna ser man fan ingen skillnad. Haha. Men ni ska såklart få se dem (alla) 5 bilderna ändå :).

Sen har jag fått Johan Glans på huvudet.. "Eldorado älskling?! Fint ska de vá!". :D






Timbuk hoppade runt som är två skitar hög


Louise :)


jag ser ju drogad ut :P

Nä nu ska jag ta de lugnt, städa lite senare och sen blir de jobb halv 10 ikväll. Sen kommer syrran & mamma hem imorgon från Greklandet! Vilket påminner mig om att jag skulle behöva sola :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0