garderobtjuvar

Har ni någonsin hört talas om såna? Jag har en alldeles egen här hemma! Min alldeles egna mamma. Och min syrra nallar också ibland när hon visiterar oss o bara känner att hon behöver ha mer kläder än någon annan i hela världen. För hon har massor av kläder! Blir helt trött när man funderar på att gå ut sådär i sista stund och inte har något nytt i garderoben, då vill man se ALLA alternativ. Sån e jag iaf, kan bara inte slänga på mig ngt för då får jag bara ångest o ångrar mig sen. Man kan inte bara åka till Danmark med en annans kläder o inte säga något. Åååååh... mamma!

Jag ska börja köpa riktigt riiiiktigt fula kläder så ingen tar dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0