har ni fest eller ?

Känner inte alls för att göra något idag. Har ett konstigt humör o orkar knappt med mig själv. Jag vet, jag är tråkig men har helt tappat lusten idag.. lusten för vad? Allt.

Har tackat nej till fest och känner mig sjukt tråkig. Sen nyser jag hela tiden.. har nyst 5ggr på en minut nu. Va jag vet så är här inte dammigt hemma hos oss. Och det störigaste är att så fort man gör något ljud ifrån sig som en nysning eller minsta hostning - då säger alltid någon "ja, men det är svininfluensan". Så himla tröttsamt, precis lika tröttsamt som att alla pratar om Anna Anka just nu.. jag orkar inte ens ha en åsikt.

fan vilken jobbig dag jag har. vaknade helt klart på fel sida.

Kommentarer
Postat av: Anonym

häftigt med min uppdatering va? glömde ringa dig idag, men jag plingar dig imorgon.

2009-09-26 @ 21:50:05
URL: http://finest.se/effie88

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0