mysko

Ibland funkar bloggen som den ska och ibland inte.. blir trött i nerverna. Just nu gör det väl inte så mkt för jag har inte så mkt att skriva om men ändå. De e lite skumt eftersom min dator fungerar perfekt nu (peppar peppar).

Jag är i alla fall glad. Hade ju som sagt en bra födelsedag! Blev lite sjuk men det försvann snabbt. Sen träffade jag Semra en dag och va med hennes systerson Edin, så gullig med stora fina ögon oxå är han en riktigt cooling. Haha :) faktiskt! Vi gick i Tivoliparken. Edin matade ankorna och flängde runt på lekplatsen som spiderman, det slutade också i att han ramlade o slog sig. Helt galen! Sen stack vi o köpte glass så han va nog nöjd för när vi skulle lämna honom så blev han jätteledsen o grät. Stackaren.

Imorgon ska jag träffa min kusin efter hundra år :) ska bli spännande.. faktiskt, vi har nog inte träffats på ngt år nu. Vi har nog mkt att snacka om!
På fredag ska jag träffa Louise och vi ska göra stan.. eller nej inte riktigt kanske :) men det blir mat på stan först å sen får vi väl se va som faller oss in antar jag.
Känns så himla skönt att jag kan börja röra mig mer, umgås med folk osv. för foten gjorde mig nästan deprimerad ett tag. Nu e det bara lite lite kvar som ska läka men det är pyttlite jämfört med innan. Me likey!

LÖRDAG! ska jag jobba :D ska bli så jäkla kul. Ska hoppa in på Teaterbaren som bartender! Ska bli riktigt skoj, det va ju ett tag sen jag hällde upp drinkar i stressen. Plus att jag aldrig jobbat där innan så jag hoppas verkligen att jag inte gör bort mig. Men det ska gå bra, i n g a  p r o b l e m. 2-årig erfarenhet måste ju ha gett mig ngt :P

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0