ge mig en jävla valium

Åååååååååååååååååh vad vissa kan gå mig på nerverna! De har varit hemma i knappt en halvtimme och de går redan mig på nerverna. Om jag hade fått bestämma hade min pappa & lillebror fått bo ute i garaget när mamma inte är hemma. Fy fan va ni går mig på nerverna!!!!!!! Jag vill bara skrika rakt ut just nu.

Dessutom är jag sjuk. Jävligt förkyld. Finns det inte en oskriven regel om hur man låter folk va som inte mår bra. Bara låt mig va och håll er så långt borta från mig som ni bara kan! Öööööööh stick med er.

Plus att jag (korkad som jag är) har tackat ja till att jobba imorgon på Nyårsafton. På Teaterbaren.. antagligen en privatfest. Sjuk & snorig som man är, fräscht. Men någon gång är det väl dags att växa upp och inse att Nyårsafton inte är så jäkla speciellt egentligen och att världen inte stannar upp och ger alla ledigt bara för att det blir ett nytt år. Men helt klart hade jag velat göra något annat än att jobba.. no doubt about it.

Ursäkta för mitt lilla utbrott men behövde avreagera mig lite. Jag hoppas att ni alla får ett Gott Nytt År! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0