one more time

Pacha / Toxic har nu lagt upp en annons på Platsbanken inför sommarsäsongen 2010. Jag är så jäkla sugen, men jag vet inte. Jag sa ju faktiskt att jag säsongade för första OCH sista gången i somras.. men man ska ju egentligen aldrig säga aldrig.

Samtidigt är jag väldigt osäker på om Pacha / Toxic håller en sommar till. Nu när man haft så kul där en gång så har man så mycket förhoppningar på hur galet det borde bli andra gången man sticker dit. Och skulle det av någon anledning inte bli som förväntat så är det ju helt plötsligt inte värt det och då vill man bara åka hem.
DOCK (!!!) blir det va man gör det till.

Usch, jag kan hålla på och väga fördelar & nackdelar till höger o vänster hur länge som helst men ändå i slutändan komma fram till samma sak. Jag vill köra en säsong till! Däremot innan jag gör något alldeles förhastat ska jag tänka igenom allt innan jag bestämmer mig för vad som verkligen är bäst i nuläget.

hmmpf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0