lördagsparty

Sitter i min säng inkletad med en fet jävla kortisonsalva i hela nyllet. Obehagligt men samtidigt så himla skönt för det kliar inte när jag har det på utslagen. Vill ju att ansiktet ska bli normalt igen så fort som möjligt, får ju ångest av det här! Jaa.. faktiskt. Igår va jag ju bort hos kusinerna som fyllt 18 och hade sminkat över allt så jag såg lite normal ut och det kändes så jävla bra allting men sen senare mot kvällen kändes det som om ansiktet skulle brinna upp. Ville ta en gaffel och bara slita bort allt i ansiktet. GROSSE! Hemskt. Sen vill jag kunna gå ut och festa ikväll utan att känna att jag ser ut som ett monster. Fan alltså, efter att sett ut såhär i lite mer än en vecka så lider jag verkligen med alla er som har svår akne (inte för att detta är akne men dock synliga utslag). Vilken pärs! Tack o lov har det lagt sig ganska bra nu så förhoppningsvis behöver ingen bli rädd av mig som träffar mig ikväll. Förhoppningsvis!


Länge leve smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0