klump i halsen

Dags att börja banta! På riktigt. Det är ju inte någon komplimang direkt när någon tycker att jag ser GRAVID (!!!) ut. Okej han är min kusin och är bara 8år men skitsamma. Tack, verkligen! Fan inte helt OK detta alltså.. man mår redan sådär av att ha gått upp i vikt och en sån kommentar gör det hela inte speciellt mkt bättre. Jag får helt enkelt strunta i att jag inte kan träna med min cp fot och göra det ändå. Isvatten som diet och träningscykel 5ggr om dagen borde räcka va?!

Örk, jag mår illa nu så fort jag ens tittar på mat nu bara för det. Gravid... tack för den!

En isvatten på detta!

Kommentarer
Postat av: cacca

Alfred är 9 år fyller 10 :P haha men du känner ju han och hans kommentarer:P

2009-12-03 @ 17:00:56
Postat av: mikaela

haha ooj! jaja men det va "nära".. du vet mitt minne - alzheimer light ;D



jo jag vet, men vafaaaan GRAVID! skitunge :P

2009-12-04 @ 17:50:18
URL: http://justinbobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0