ny energi

Vilken tur att man har bra vänner som ger en ny energi! Jag har verkligen haft ett par dåliga dagar och varit så jäkla frustrerad på min livssituation som jag har just nu. Det rullar en tanke i mitt huvud hela tiden "jag vill flytta härifrån och komma någon vart med mitt liv" - just nu händer det liksom inte på långa vägar verkar det som. Men alla har vi våra bra och dåliga dagar och idag är inte allt helt omöjligt längre. I alla fall inte lika omöjligt som det va igår. Man får helt enkelt ta en dag i taget och inte ge upp så jävla lätt på saker o ting, om man vill komma någonstans i livet (vad det nu än kan vara) så måste man kunna se möjligheter i allting. Visst när något känns frustrerande och omöjligt att uppnå så är vägen till att ge upp mycket lättare att ta än vägen till framgång. Men vem sa att livet och vägen till ens mål skulle vara lätt? Det är inte meningen att allt ska va lätt.

Tråkigt nog finns det dem som inte ser möjligheterna och bara ger upp ALLT. Lätt att säga nu i efterhand "säg till så ställer jag upp för dig", när man inte gjort det innan. Men bättre sent än aldrig?

life is life.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0